آموزشی

با شلنگ حصیری بیشتر آشنا شوید

با شلنگ حصیری بیشتر آشنا شوید

شلنگ حصیری استیل به دلیل قایلیت های فراوانی که دارد یکی از پرکاربرد ترین انواع شلنگ است . این محصول در مدل ها و کاربرد های مختلف ساخته شده است ، بنا به ساختار خوب و مناسبی که دارد . از پرکاربرد ترین شلنگ های حصیری می توان به شلنگ های حصیری پکیجی ، شیلنگ زیرشویی ، شلنگ دستشویی یا همان شلنگ پیسواری و شلنگ توالت اشاره کرد . معمولا لایه زیرین آن از جنس پلاستیک که مناسب آب می باشد و در برابر زنگ زدگی از مقاومت خوبی برخوردار است. لایه رویی این شلنگ از جنس استیل ، آلومینیوم ، آلومینیوم ترکیبی و یا حتی فلز و مس است که گروه تولیدی صنعتی کیان در شلنگ های حصیری پکیجی و آبگرمکنی از استیل و آلومینیوم و آلومینیوم ترکیبی برای بافت حصیر استفاده می شود و برای شلنگ های پیسواری از استسل و آلومینیوم برای بافت حصیر استفاده می وشد و به همین دلیل دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد .

 

انواع قدیمی شلنگ حصیری

یکی از انواعی که می توان به آن اشاره کرد و امروزه طرفداران بسیاری دارد مدل استیل است که از مقاومت بالایی برخوردار است و از آن برای هر دو سیستم آب گرم و سرد استفاده می کنند . اغلب مردم از این مدل استفاده می کنند .
نوع دیگری از شلنگ حصیری ، شلنگ مسی یا برنجی است که در گذشته این جنس بیشتر مورد استفاده واقع می شد . این شلنگ ها به دلیل جنس برنجی که داشت از انعطاف پذیری کمتری برخوردار می بود و این موضوع باعث شده بود پس از مدتی دچار آسیب دیدگی شوند و به صورت مداوم نیاز به تعویض داشتند .

سایزهای شلنگ حصیری

امروزه در تاسیسات تمامی ساختمان ها نیز از شلنگ های حصیری در اندازه هایی مثل 1 اینچ استفاده می شود . از دیدگاه نصاب ها مهم ترین مزیت این محصول نصب سریع و آسان آن است ، لازم به ذکر است که علت آن وجود داشتن دو مهره  و یا اتصالات دیگری در دو قسمت این محصول می باشد که به آسانی می توان در هر محلی نصب کرد . شلنگ حصیری باید مقاومت بالایی در برابر فشار آب داشته باشد که این امر بسیار مهم است زیرا فشار آب وارده به ساختمان در بیشتر موارد بالا است .
فلزی که در لایه بیرونی این شلنگ به کار رفته است به حالت توری و حصیری می باشد و این موضوع باعث شده است تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و از خرابی آن جلوگیری کند . همچنین این شلنگ برای استفاده از آب گرم و سرد مناسب می باشد و تحمل گرما را دارد .

این محصول بر مبنای کیفیت و جنس به کار برده شده متفاوت می باشد . شلنگ های حصیری گروه تولیدی صنعتی کیان وظیفه دارند تا تاسیسات ساختمانی را به لوله های آب متصل کنند . این محصول نوع مرغوبی دارد که بسیار انعطاف پذیر می باشد و در عین حال مستحکم است و مجموعه کیان محصولات خود را تا 5 سال گارانتی نموده و در کنار شما همراهان گرامی هست .

از کیفیت شلنگ حصیری غافل نشوید

دو لایه بودن این شلنگ ها سبب شده است تا از زنگ زدگی و ورود آب به لایه بیرونی جلوگیری شود .
شلنگ های حصیری هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند و در اندازه ها و طول های متنوع تولید و عرضه می شوند .

در ادامه به چند مورد از کارایی های شلنگ های حصیری اشاره می کنیم :

-لوله کشی آب برای یخچال
-لوله کشی ماشین لباسشویی
-لوله کشی و اتصالات دستشویی فرنگی و وان حمام
-اتصالات و لوله کشی های پکیج به ساختمان
-اتصالات آبگرمکن به ساختمان

خلاصه

به طور کلی می توان گفت که در هر تجهیزاتی که به آب و ساختمان مربوط می باشد از شلنگ های حصیری استفاده می شود .
شلنگ های حصیری انواع مختلفی دارند ، همراه با روکش های مختلف و با توجه به کاربردی که دارند دارای اتصالات مختلفی می باشند .
متصل نمودن پکیج های دیواری و زمینی به مسیر لوله کشی ساختمان از بیشترین کاربرد های شلنگ های حصیری است.
از دیگر انواع شلنگ های حصیری می توانیم به شینگ فشار قوی آبگرمکن اشاره کنیم .

شلنگ فشار قوی آبگرمکن

شلنگ های فشار قوی جزو لوازم صنعتی پرکاربرد به حساب می آیند که برای منتقل کردن سیالات استفاده می شوند . تفاوت قابل توجهی که این شلنگ ها با شلنگ های معمولی دارند این است که می توانند فشار بالای سیالات را به هنگام خروج متحمل شوند . می توانیم توسط لایه های بافته شده فولادی مقاوت این شیلنگ ها را افزود و همچنین انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشند و به همین دلیل برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می باشند .
سبک و کم وزن بودن این شلنگ ها سبب شده تا بتوان به آسانی از آنها استفاده کرد . افزون بر اینها کیفیت ساختاری بالایی دارند و از هیچگونه پیچیدگی خاصی برخوردار نمی باشند . تمامی این دلایل برای پر مصرف بودن این نوع شلنگ های فشار قوی کافی می باشند . که در طول ها و اندازه های مختلف تولید می شوند .

در پایان کارشناسان گروه تولیدی صنعتی کیان آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه استفاده از بهترین نوع شلنگ حصیری در تاسیسات ساختمان و سیستم پکیج و آبگرمکن در منازل شما می باشند و شما میتوانید از طریق پل های ارتباطی که در صفحه تماس با ما وجود دارد با ما در تماس باشید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.